utorok 31. marca 2009

Dnes je skvely den...

Preco?

Po prve:
Dostala som oneskoreny darcek k meninam! Ma 750stran a vola sa Contemporary Orthodontics 4th Edition. Je to posledne vydanie najlepsej publikacie z odboru ortodoncie, stoji 190USD, toto je original PDF verzia...
Dakovat mozem Arielovi = zubar z Izraela (Bersheba), robi si tu postgradualne studium, vraj na naj klinike v EU - noo, je pravda, ze Ortho je na AUTH na uzasnej urovni - je tu uz treti rok, doma ho caka manzelka a 4rocny syncek:) Inak je velmi mily a ochotny, uz sme prebrali aj moje cesty po Svatej zemi :):)

Po druhe:
Kupila som si listok na autobus z Istanbulu + bookla este jednu noc...
tiez listok na vlak Thessaloniki-Atheny a spat + bookli sme si s Idou hotel pod Akropolou...

Po tretie:
Rano som si nasla sms, ze kamaratke sa narodil zdravy syncek... a poobede mi prisla prekrasna pohladnica s prianim k meninam. Dakujem Mima :)

...nooo, nebyt toho, ze mam nadchu a bolavu opuchnutu nohu, bolo by to dokonale! :):):)

ps: dnes sme sa zoznamili s tym symposom na chire, vola sa Vassilis a je gay...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára