nedeľa 1. marca 2009

Kostoly, hradby a malebne strme ulicky...

Dostat sa na intraku k netu chce pevne nervy, stastie a kabel... aspon to posledne sa mi podarilo zohnat, takze 1/3 procesu je splnena... ale trva to, a preto zacinam vnimat opozdenie sa s aktualnostou mojich sprav.

Co sa zatial udialo?

V sobotu mi prisla spolubyvajuca Ida, nakupili sme si na cely vikend a sli sa prejst. V ten vecer strasne fukalo, more bolo divoke, voda spliechala az na paraliu, ale stretli sme svadobny sprievod a novomanzelia sa fotili pri mesiaci aj s tym rozburacanym morom, co je pomerne zaujimave, lebo u nas su svadby(obrad) vacsinou poobede a tu zjavne aj vecer po zotmeni...

Vcera sme sli opat na hrad popri hradbach, moja sukromna "guided tour" :):):) baby si volili cestu dole a s riadnou davkou stastia sme nasli vsetky pamiatky, ktore som ja pri mojom prvom pokuse obisla... stare mesto je uplne bludisko, ale je krasne, kazdy dom iny, rozmanitost nadovsetko... ukryvaju sa tam kostoly a klastory, zasli sme opat pozriet volieru s pavmi... no ale ten vyhlad na more a za nim zasnezene kopce Olympu!!! Nadhera... Vcera koncil Carnival, takze deti behali po paralii v maskach a pristavili sme sa pri jednom potulnom umelcovi z Nemecka... ma to tu dovolenkovu atmosku (=neviem si predstavit, ze zajtra zacnem skolu:))

V nedelu som bola v jedinom Evanjelickom kostole, ktory tu je. Charizmaticky kazatel silne poznaceny stylom americkych krestanskych recnikov bol skvely a mal krasnu grectinu... vyrozumela som len, ze citame Zjavenie 3kap. o cirkvi Laodicea, takze som si to studovala z mojej anglickej vykladovej biblie :) ale spievali sa 2piesne z nasho spevnika a este Amazing Grace... takze budem chodit! A casom snad aj nieco pochytim...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára