piatok 6. marca 2009

Oblaky a dazd...

Nad mojim bezproblemovym pobytom sa zacali stahovat mracna a to nie len tie na oblohe...
Je sice pravda, ze posledne 2dni sa celkom vymkli beznemu 17'C standardu, obloha seda, poprcha, vlhko a dusno + nahle poklesol tlak = moja energia sa vytratila niekam do neznama... este stastie, ze zacina vikend, netusim, ako by som to takto zvladla dalej.
Vcera nam zacali kurzy:
zatial je fixny len stomatologicky rozvrh, ale uz zabrdame aj do ORL a Oftalmologie. S Infektami a Chirurgiou sa neda pohnut! to planujeme riesit sobotnajsimi stazami... celkovo to vyzera na plny tyzden, denne od 8hod do 16hod :)
Ostatni Erasmaci tomu zjavne neuveria, kedze sa posledne noci vo velkom zuruje a dnes som stretla rano o 7hod babu v kupelni, si vravim, tak predsa som o 6:30 nevstala sama a ona, ze prave dosla z mesta:)
Budeme taketo "outsiderky" na celom intraku 3: Jitka (5.roc.VL na praxi z internej, denne v nemocnici) a my dve zubarky... poniektori dokonca nemaju skolu vobec (Ekonomia, Pravo) a zacinaju sa uz po prvom tyzdni desne nudit...
A kurzy? No zavisi... Protetika vpoho, nieco vieme, nieco je nove/ine. Z konzervy sme popredu, hlavne co sa tyka poctu vykonov (podobne dentoalveolarka). Ale z endodontologie nevieme nic! Nula!... preto som aj teraz v kniznici a kopirujem anglicke knihy, aby som sa uz necitila tak trapne ako posledne 3hodiny :):) A este nas caka uplne novy predmet Ortodoncia... O tyzden sa chystam na velku operacku, bude sa robit Sinus Lift (chcem zacat konecne s mojou diplomovkou:)...
Pre tych, co nahodou niecomu nerozumeli - summary: prazdniny skoncili! Uz zas makam!

1 komentár:

  1. ty brdo ali! kazdy den od osmej do stvrtej?! my mame skolu pon, stredu a piatok a aj to mam vela predmetov, az 8! lebo ako pises, niektori tu nemaju skolu akoby vobec, to su cepusaci, co nemusia nosit domov kredity. Ale ja tu velmi rada chodim do skoly, dokonca mam aj 3 slovinske prednasky a rozumiem celkom dobre, aj ked z anglickych mam viac. My sa o tyzden chystame do Zagrebu, ty este vylety neplanujes?

    OdpovedaťOdstrániť