utorok 10. marca 2009

Radosti vsednych dni...

Mam mega zazitok, s ktorym sa musim podelit... odohral sa vcera a ukoncil nase vybavovanie rozvrhu - uz ho mame (foto neskor:)!!!
Posledne nedobytne uzemie bola chirurgia, kde sme sa vzdy stretli s odporom typu "profesor je busy, pridte o hodinu, dve, zajtra (hlavne presne vtedy, ked mate ine predmety na vasej Dental faculty...)!"... chodili sme tam fakt denne... vcera uz moj pohar trpezlivosti praskol a vypytala som si na pana profesora mail, ze mu napisem (juuj, taku drzost tu este iste nezazili:)... a tak, ako si opisujem adresu, pan ocakavany sa pristavil a zavolal si nas k sebe... persona veru, 70tka prec, sice dobracny vyzor, ale clovek nikdy nevie (moja trauma z antolskej stale pretrvava)... ticho vystriedala pomala anglictina a uz to vyzeralo, ze tu sa asi neporozumieme... Ida vysvetluje co sme zac, ja tlmocim rozvrh, ze ci mozeme mat staze v soboty, kedy mozeme cez tyzden... napatie sa vystupnovalo, az nad tym profesor mavol rukou - a teraz to prislo:
spytal sa, ze ako sa nam paci Grecko... nechapali sme! pokracoval, ze ci sme tu prvykrat, co more, slnko... ze ci sme obe z Bratislavy, ze mu tam studoval syn... potom vytiahol mobil a niekam volal... s Idou sme si vymenili zufaly pohlad, ze rozvrh zjavne nebude... a potom mi podal mobil, som bola vysokovana... ozvalo sa: "Ahoj vitaj v Grecko moj otec mi volal ze si prisla studovat do Thessaloniki ja poznam Slovensko viem trocha slovensky no zabudam vela lebo uz vela rokov odvtedy nech sa ti tu dari a mozno mohli by sme sa stretnut tak sa maj"... a profesor dodal, ze nech prideme, kedy sa nam to bude hodit, dovi... a bolo! :):):)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára