pondelok 9. marca 2009

Party sa nekonaju!

Vela z vas mi pise, ako si uzivate Erasma - zabavy, opijacky, tancovacky, vylety...
no ano ano (alebo grecky ne ne:) aj tu to bezi podobne, lenze ma to hacik = party medikov a zubarov sa nekonaju!!!
vysvetlenie velmi proste: medici (vlastne len Jitka, viac ich tu nie je) sa ucia kazdy vecer aj celu sobotu... a my zubarky mame skoly este viac ako som posledne pisala konkretne dnes od 8hod do 16hod a este urazovka z oftalmologie, kam prave idem, od 19hod do 22hod!) + zajtra vstavam zas 6:30 a "here we go again"...
takto sa to toci, tyzdne plynu :):)
ceresnicka na torte = nabuduci tyzden nam zacina kurz grectiny, ktory bude 2tyzdne kazdy den 18-21hod!!! to nestihnem ani veceru!!! tak si ma viete predstavit, ako budem vyzerat:)... ha, ze dovolenka, zabudnite!
a uz sa aj zacinam ucit, kazdy nam pomaly zadava materialy, no nic ohromne zas, ale predsa, ved z endodoncie a orthodoncie sme uplne mimo obraz (a to nemyslim len terminologiu)...
uz mi zatvaraju kniznicu, musim na tu pohotovost, tak zas nabuduce, snad...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára