utorok 17. marca 2009

Uz ma zmaha unava...

Tot moj rozvrh! Pekne, ze? Lepsie ako doma...



Takto teda vyzera zubarsky Erasmus!!
Budicek 6:30, pomarance, 45min chodza na campus, cvika, obed, cvika, kniznica, net, vecera, 45min chodza na intrak, kava, sprcha, postel... circle of my student life!:)

Pri takom dennom stereotype sa treba obcas z chuti zasmiat... ked prave nie je comu, pomozu aj obycajne mena greckych profesorov ako Tsiropoulos, Pissiotis, Papadopoulos, Fachantidis, Chrysandidis, Nicolaidis, Paramythiotis, Hatzikyriakos, Tsoukalas, Karabouta, Natsinas, Koliniotou, Naoumidi... Moje naj su Economides, Kolokotronis a Papapolychroniadis :)
Ale netreba dufat v dlhodobu euforiu, grecka dezorganizacia ju rychlo odstrani – posledne mi na moju prosbu presunut ma na grectine do inej skupiny napisali nieco typu „Neda sa! Jedine ak sa na vymene dohodnete s niektorym studentom. A to este dnes. Do 14:30.“ Poslali mi to 10:30 a na net som sa dostala o 17hod... Noo, nepotesilo, ale rozhodne ma to vzpruzilo... :)
Nastastie sa vse na poslednu chvilu vyriesilo...

1 komentár:

  1. az sa mi z toho hlava zatocila alenocka moja! ale tu grectinu ti tisko zavidim - budes vediet po grecky!!!! nam jazykovy kurz bohuzial nepreplatia a je velmi velmi drahy...ale ja sa ucim po svojom - chodim na slovinske prednasky:)

    OdpovedaťOdstrániť