štvrtok 2. apríla 2009

Ehm... Prvy April?! :)

Zivot v Thessalonikach je dosti blaznivy uz sam o sebe, zda sa byt zbytocne vyclenit na to jeden specificky den. A predsa sa chcem s Vami podelit o par postrehov z poslednych dni, ktore povytiahnu ustny kutik:

- dnes bol strajk statnych zamestnancov, nesla doprava, nevarili v kantine, vsade chaos... 2 tyzdne dozadu zas strajkovali sestricky v nemocnici a anarchisticki studenti AUTH strajkuju uz 3.tyzden (niektori Erasmaci sa dodnes nemohli zaregistrovat:)), raz darmo, robia si tu z toho holubnik...


- vcera vykradli main internet office = cela AUTH prisla o pristup na net! Som permanentne offline, bo siet na intraku ma „viacej dier ako spojeni“ a signal kolise v tvare EKG krivky...

- nasla som funny drahy designersky obchodik v style milanskeho Corso Como, ale bez talianskeho vkusu... uputal najma vykladom - nedalo sa hned urcit, ci ide o kliniku plastickej chiry, handrovy butik alebo galeriu moderneho umenia...
Ponuka tovaru bola naopak skvostna, najviac ma oslovilo mega balenie Smackers Lip Balm a tak mazem pery a spominam na USA...



- po zrelej uvahe vyvesila Ida na chladnicku oznam, ze vse, co sa ocitne na nasej polke policky nenavratne zmizne... robila som si chutky na jahodovy jogurt, ale spolubyvajuci preukazali vyssi stupen inteligencie suc schopnosti prisposobit sa novym podmienkam a vyklidili pole...



- uz ste skusili nove grecke kvetinove zuvacky?? Ruzova voda ok, ruzovy olej ok... ale zuvacka s prichutou ruze??? Stoji euro a je bez cukru... Pre zaujemcov posielam link www.mastihashop.com :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára