pondelok 6. apríla 2009

George, Vicky a Katerina – stretnutie po 5 tyzdnoch

Chcela som sa pred odchodom ozvat Kaloterakisovcom a navstivit ich zbor, ale predbehli ma s pozvanim na obed... Navrhla som spojit obe a bol to ozaj krasny nedelny den... George je dobrovolnym pastorom maleho evanjelikalneho zboru – este mensie, ale velmi podobne KZ vo Zvolene (ahoj babi!!:)) – Vicky sa stara o hudobny doprovod. Vacsina zboru je ich rodina, zoznamila som sa so starou mamou, ujom, tetou, bratrancom, sesternicami... no predstavili ma aj zvysnym bratom a sestram. Bolo to velmi mile....

George vybral tavernu v dedinke Perea, na promenade s piesocnou plazou. Bolo tam nesmierne vela ludi, najma rodiny s detmi. Bezvetrie, slnko, pokojne more s plachetnicami. Hudba, ruch, vona gurmanskych specialit. Dokonalost sama! A najlepsie, co som kedy jedla = grilovana chobotnica!


1 komentár:

  1. Wish to be there with you and Georgos and his family! Have a Blessed Easter.

    OdpovedaťOdstrániť