piatok 27. februára 2009

Horuce slnko, primorsky vanok

Opat na campuse, teraz uz s vlastnym loginom i kodom, vybavovacky pokracuju uspesne. Stretavam Erasmakov - 4Slovenky, 2Cesky, Nemku, Talianku ci Polku (zeby sem neprisli ziadni zahranicni chalani?)... pre moj zacinajuci socialny deficit sa mi vyvinul zvlastny reflex, ze lenco zachytim anglicke slovo, hned sa otacam a zoznamujem:):), no je to tazke, nemat tu nikoho na rozhovor, uz takmer 48hodin... Spolubyvajuca mi pride zajtra v podvecer.

Ranne upratovanie pre dnesnu dezinfekciu intraku ma trochu zdrzalo, takze na promenadu som vyrazila az nieco po 10hod a presla ju uplne celu az po pristav na zapade, je to riadny kus cesty, ale ziada sa mi vela chodit (a udrziavat si kondicku:). Casom snad pridam aj plavanie, bazen je hned oproti mojej fakulte... Prave sa pozeram tym smerom a myslim, ze to tu zabalim a vybehnem si trochu do kopcov nad mesto... ved je tak krasne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára