štvrtok 26. februára 2009

Fakulta - vybavovacky

Zatial vse jak po masle, ved toto je zem uplnych pohodakov, nik si nezvysuje tlak... Ani mne ho dufam v utorok/stredu nezvysia, ked si budeme s Idou vybavovat rozvrh na 2 samostatnych fakultach, ktore spolu priamo nekomunikuju... vidim to na behacky hore-dole kopcom pod heslom "v zdravom tele zdravy grecky duch"...

Takzee, uz som riadny Erasmus student. Rano som sa konecne osobne stretla s Ms.Kapnizou, ktora sa nemohla zdrzat smiechu, ked zistila kto som... mojich dokumentov bolo asi 3x tolko ako inych studentov, vsetky tie opakovane formulare, nase osobne "chaty", no parada, takmer som im zahatala cely archiv :)... vydali mi Passo karticku na zlavy a cerveny index, mam vybavene aj zdarma obedy a vecere a prezrety cely campus (foto neskor)... v meste sa tiez celkom orientujem, ved (budem k sebe uprimna:) ja s tym nemavam problem...

Teraz pisem z univerzitnej kniznice a cakam na veceru :), nemala som este password na net, ale odchytila som si jednoho Greka, nech mi zada svoj a aj som si ho zapamatala, takze sa mozem zatial logovat nanho... zaciatky su niekedy tvrde, bud prezijes alebo...

Neda mi tiez nespomenut, ako mi vcera este "rodinka" velmi pomohla - dali mi mobil, lebo moj sa odmietol priatelit s miestnou SIMkou a nedalo sa mu dohovorit (teraz mam aktivne SR aj GR cislo) a tiez ma vybavili vsetkymi drobnostami, na ktore som zabudla... dnes rano leteli do Londyna, opat sa stretneme az o tyzden.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára