utorok 24. februára 2009

Doma u Kaloterakisovcov...

George, Vicky a Katerina su uzasni ludia :)

Nechce sa mi ani verit, ze som v cudzom meste, krajine... akoby som prisla na navstevu k rodine, tak vrelo ma prijali a vsetko poukazovali... teraz som sama doma a oddychujem, ale vecer sa chysta spolocne pozeranie filmu a zajtra po mojom ubytovani sa na internate sa s Katerinou vydame na nakupy a prehliadku mesta...

Natalia, chcem sa ti tymto este raz velmi podakovat, neskutocne si mi pomohla! Vdaka!

2 komentáre:

  1. Greetings to George and Vicky! Love in Jesus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boli sme vcera velmi stastni, ked si sa prihlasila na blogu. Cesta domov bola o.k. Este sa len zaciname spamatavat zo skutocnosti, ze sa znovu uvidime az o 4 mesiace. Myslime na Teba a modlime sa za Vas. Bozkavame Ta.

    OdpovedaťOdstrániť