štvrtok 26. februára 2009

„EFXINOS LESCHI“ Vassilisis Olgas str. 95

To je môj super internát, som nadšená! Neviem síce, či právom, lebo na podobných zahraničných ubytovniach som sa vždy ocitla len ako hosť, či už to bolo v Londýne, Viedni, Paríži - tie boli o dosť lepšie... tu to skôr pripomína „Átriaky“ :):), ale budem tu bývať 4mesiace, tak sa nenechám znechutiť...

Prvé postrehy: „prečo by sme dvere zatvárali, keď ich môžeme zabuchnúť, však?“


Ubytovanie prebehlo ako po masle, jedna zlatá baba ma nabalila dekami a povlečením, priložila aj taniere a príbor (pozostatky socializmu?)... Umyvárne sú spoločné, ale vždy 2 izby majú pridelený jeden záchod a sprchu, čo mi prišlo celkom komické
:)... na každom poschodí je pračka a chladnička (tá je kapitolou sama osebe...), na hornom poschodí je kuchynka, spoločné sedenie a terasa... s netom je problém, budem si asi musieť zohnať kábel, lebo wifi je tu strašne slabé, hoci ho chytám (v tomto zmysle môj komp veľmi prekvapil)... som na 3.poschodí s čiastočným výhľadom na more, delia ma od neho len 2rušné ulice (stuple do usi povinne) – na dosah ruky je supermarket, lekáreň, cafe, reštiky, fastfood, elektro, mobily, banka, fotolab...

Mesto je krásne a veľmi mi pripomína Tel Aviv (sorry Moni :)) – lemuje ho obrovská promenáda, ukrýva množstvo kostolov a archeologickych nálezísk, ulice sú plné obchodov, všade rozvoniava čerstvé pečivo a nič, ale vôbec nič si neviem prečítať :):):) (trvalo mi asi hodinu, kým som odlíšila šampón od sprchového gélu a odličovač od tonika...)

a fotky budu neskor, nemam tu teraz citacku...

1 komentár:

  1. ahoj, chystam se v lete na AUTH, mohl bych se te zeptat na par veci ohledne ubytovani ap.? Moje icq je 136269661. Diky, Honza

    OdpovedaťOdstrániť